FLS Aerospace Holding A/S

Som ny adm. direktør for FLS Aerospace Holding er ansat ingeniør Stephen Henderson, 51 år. Stephen Henderson, der er engelsk statsborger, tiltræder sin nye stilling d. 1. maj og indtræder samtidig i FLS' Koncernledelse.

Stephen Henderson har en bred international erfaring fra flyvedligeholdelsesindustrien og har opnået en række bemærkelsesværdige resultater i de stillinger, han har bestridt i sin hidtidige karriere. Han kommer fra en stilling som adm. direktør for BF Goodrich Aerospace Component Services Division, og har tidligere i perioden 1996 - 1997 været Vice President og General Manager, Sales i GE Engine Services, samt i perioden 1991 til 1996 President and Managing Director i Aviall Caledonian Engine Services Inc.

Stephen Henderson vil videreføre og afslutte den igangværende kritiske gennemgang af FLS Aerospace koncernen med henblik på at iværksætte initiativer, der sikrer en lønsom styring og udvikling af virksomheden.

FLS Industries A/S
Koncerninformationsafd.