Nimityksiä Jaakko Pöyry Groupissa

Jaakko Pöyry Group Oyj:n hallitus on kokouksessaan 31.7.2000 vahvistanut seuraavat nimitykset konsernin liiketoimintaryhmien johdossa:

Infrastruktuuri & ympäristö -liiketoimintaryhmän johtajaksi ja Jaakko Pöyry Group Oyj:n johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 1.9.2000 alkaen professori, tekniikan tohtori Risto Laukkanen. Hänen varamiehekseen liiketoimintaryhmässä on nimitetty diplomi-insinööri Johann Schmieder. Liiketoimintaryhmän nykyinen johtaja kauppatieteiden maisteri Teuvo Salminen siirtyy hoitamaan täysipäiväisesti konsernin varatoimitusjohtajan ja konsernin toimitusjohtajan varamiehen tehtäviä. Risto Laukkasen ja Johann Schmiederin tehtävänä on jatkaa liiketoimintaryhmän neljän tuoteryhmän - liikennejärjestelmät, vesi ja ympäristö, telekommunikaatio, rakentaminen - kansainvälistämistä ja kasvua.

Lisäksi Risto Laukkanen vastaa Jaakko Pöyry Group -konsernin tutkimus- ja kehitystoiminnasta. Jaakko Pöyry Group -konsernin varatoimitusjohtaja Teuvo Salminen vastaa konsernin toimitusjohtajan varamiehen tehtävien lisäksi konsernin uusien liiketoimintojen kehittämisestä ja kaupallistamisesta, konsernin rakenteen kehittämisestä ja konsernin emoyhtiön sisäisistä toiminnoista.

Metsäteollisuus-liiketoimintaryhmän johtaja ja Jaakko Pöyry Oy:n toimitusjohtaja Stefan Antell siirtyy 1.8.2000 alkaen hoitamaan liiketoimintaryhmän avainasiakassuhteita. Liiketoimintaryhmän johtajan ja Jaakko Pöyry Oy:n toimitusjohtajan tehtäviä hoitaa toistaiseksi oman toimensa ohella Jaakko Pöyry Group Oyj:n toimitusjohtaja Erkki Pehu-Lehtonen.

JAAKKO PÖYRY GROUP OYJ

Erkki Pehu-Lehtonen