Nokia 9110i Communicatorin myynti alkoi Suomessa

Uuden WAP-standardia tukevan Nokia 9110i Communicatorin myynti on alkanut Suomessa. Nokia 9110i Communicator esiteltiin keväällä CeBIT 2000 -messuilla Saksan Hannoverissa, ja se täydentää Nokian nykyistä WAP-tuotteiden valikoimaa.

Aikaisemman kommunikaattorin, Nokia 9110:n käyttäjille on saatavilla päivityspaketti, jonka avulla he pääsevät hyödyntämään uusia WAP-, Find- ja Quick Imaging -sovelluksia. Päivityspaketti sisältää sovellusmuistikortin ja uuden version CD-ROM-levystä. Club Nokian jäsenille WAP-selain on saatavilla myös Internetissä osoitteessa http://www.club.nokia.fi/.

"Olemme tyytyväisiä voidessamme kertoa, että uusin Communicator-tuotteemme on nyt markkinoilla. Nokia 9110i Communicator mahdollistaa edeltäjänsä tavoin Internet-selaimen ja sähköpostipalveluiden käytön, ja WAP-lisäominaisuuksien ansiosta käyttäjät pääsevät hyödyntämään myös kokonaan uudenlaisia Internet-palveluita. Suuri näyttö ja kommunikaattorin näppäimistö ovat ihanteellisia WAP-palveluissa, jotka sisältävät grafiikkaa ja taulukoita", sanoo Nokia Mobile Phonesin Suomen myyntipäällikkö Ismo Karjalainen.

Uutuutena Nokia 9110i Communicatorissa on myös Quick Imaging- ja Find-sovellukset. Nokia 9110i Communicatorin kalenteri ja osoitekirja ovat yhteensopivia Outlook 2000 -ohjelman kanssa PC Suite -sovellusta käytettäessä. Lisäksi mukana on MacSuite-ohjelmisto kommunikaattoreiden ja Macintosh-tietokoneiden väliseen tiedonsiirtoon. Molemmat näistä ohjelmistoista ovat saatavilla myös nykyiseen Nokia 9110 Communicatoriin.

Nokia 9110i Communicator on GSM 900-verkossa toimiva monikäyttöinen matkaviestin, jossa eri sovellukset kuten faksi- ja datapalvelut, Internet, sähköposti, WAP, lyhytsanomat ja taskutieturi toimivat saumattomasti yhdessä. Tuote mahdollistaa myös langattoman kuvansiirron. Lisäksi tarjolla on runsaasti kolmansien osapuolien kehittämiä sovelluksia erityisesti yrityskäyttöä varten. Lista sovelluksista löytyy internet-osoitteesta http://www.forum.nokia.com/developers/communicators/download/9110/s_applguide.pdf

Lisätietoja:

Nokia Mobile Phones,