Andersen Consulting ja Nokia tarjoavat yhdessä langattomia liiketoimintaratkaisuja

Andersen Consulting ja Nokia julkistivat tänään maailmanlaajuisen yhteistyösopimuksen langattomien wap-ratkaisujen tarjoamisesta.

Andersen Consulting ja Nokia yhdistävät osaamisensa palvellakseen yrityksiä, jotka tarvitsevat liiketoiminnassaan wap-pohjaisia intranet- ja ekstranet –ratkaisuja. Lisäksi Nokia asentaa Andersen Consultingin käyttöön Nokia Activ –palvelinohjelmiston.

"Suuri osa yrityksistä etsii parhaillaan tehokkaita langattomia sovelluksia liiketoiminnan ja sähköisen kaupankäynnin kehittämistä varten. Nokia on maailman tunnetuin langattoman intranet- ja ekstranet –teknologian osaaja, jonka kanssa Andersen Consulting pystyy tukemaan yrityksiä nopeiden ja tuottavien WAP-ratkaisujen rakentamisessa", sanoo johtaja Risto Valtakari, Andersen Consulting.

"Nokia Activ Server perustuu Nokian palkittuun WAP-ohjelmistoteknologiaan, jonka ansiosta yritykset voivat ottaa langattomat palvelut käyttöönsä nopeasti ja helposti. Toiminnan tuottavuus kasvaa, asiakkaat ovat tyytyväisempiä, ja investointi maksaa itsensä pikaisesti takaisin. Andersen Consultingin tietotaito ja asiakaskunta tarjoavat Nokialle erinomaisen tilaisuuden edistää langattomien yrityssovellusten omaksumista", toteaa johtaja Gerhard Romen Nokia Internet Communications –yksiköstä.

Lisätietoja antaa:

Andersen Consulting Europe
Maarit Virtanen
(09) 348 10680 ja 040 77 25 680
maarit.virtanen@ac.com

Andersen Consulting vaihtaa nimeään, uusi nimi 01.01.2001 alkaen on Accenture.

Nokia Internet Communications Europe

www.nokia.com