Prosafe ASA - Presentasjon av resultat for 1. kvartal 2004

Konsernsjef Arne Austreid og Finansdirektør Stig Christiansen vil samme dag kl. 16.30 gi en presentasjon av resultatet til presse og analytikere på Hotel Continental, Teatersalen, Stortingsgt. 24/26 i Oslo.

Presentasjonen kan også følges direkte via web-streaming på http://www.prosafe.com. Det vil bli anledning til å stille spørsmål etter presentasjonen. Dersom du ønsker å stille spørsmål via internett, kan du sende e-mail (mer informasjon i webcast konsollen)

Forbindelsen til web-streamingen kan testes fra 30. mai 2004 ved å gå inn på Prosafes hjemmeside og klikke på boksen med linken til 1. kvartalsresultat som ligger på hovedsiden. Vennligst fyll ut kontaktinformasjonen og velg enten Windows Media Player eller Real Player. Kontroller at du både kan se plansjene skifte og høre lyden.

Prosafe er verdens ledende eier og operatør av halvt-nedsenkbare servicerigger, en ledende aktør innen plattformboring i Nordsjøen og en ledende eier og operatør av flytende produksjons- og lagringsfartøyer utenfor Nordsjøen. Prosafe omsatte for 2,9 milliarder i 2003 og sysselsetter ca. 2.000 personer. Prosafe har operasjoner i Nordsjøen, Sørøst-Asia, India, Egypt, Vest-Afrika og Mexicogolfen. Hovedkontoret ligger i Stavanger. Prosafe er notert på Oslo Børs' hovedliste med ticker-kode PRS. Ytterligere informasjon om selskapet er tilgjengelig på www.prosafe.com.