Carnegie: Inbjudan till telekonferens - Carnegies resulta...

Inbjudan till telekonferens - Carnegies resultat för 2006 Carnegies resultat för 2006 offentliggörs i ett pressmeddelande torsdagen den 1 februari kl. 14.00. Rapporten kommer att finnas tillgänglig på www.carnegie.se/ir. CEO Stig Vilhelmson och CFO Mats-Olof Ljungkvist presenterar rapporten vid en tele-konferens samma dag kl. 16.00. För att delta i telekonferensen, ring + 44 (0) 208 817 9301. Presentationen är på engelska. En ljudupptagning från telekonferensen kommer att sändas direkt via Internet http://webcast.zoomvision.se/clients/carnegie/070201/ där också PowerPoint-presentationen kommer att finnas tillgänglig. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor per mejl direkt via Internetsändningen. Hela telekonferensen kommer att finnas tillgänglig på Carnegies hemsida, www.carnegie.se/ir, en timme efter presentationens slut. För ytterligare information, kontakta gärna Birgitta Henriksson (Investor Relations), tel: 08-676 86 39, mejl: birhen@carnegie.se Carnegie är en oberoende nordisk investmentbank med verksamhet inom Securities, Investment Banking, Asset Management och Private Banking. Carnegie erbjuder finansiella produkter och tjänster till nordiska och internationella kunder från kontor i åtta länder: Sverige, Danmark, Norge, Finland, Luxemburg, Schweiz, Storbritannien och USA. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=366381&fn=wkr0010.pdf