Mandator presenterar bokslutskommuniké 9 februari

Mandator presenterar bokslutskommuniké 9 februariMandator publicerar sin bokslutskommuniké för 2006 fredag 9 februari klockan 08.30.Mandators vd Katarina Mellström och ekonomichef Robert Karlsson kommenterar rapporten under en telefonkonferens och webbsändning 09.30 samma dag. Mer information kommer att publiceras på www.mandator.se. För ytterligare information, vänligen kontakta ekonomichef Robert Karlsson, tel 0709 - 565 141, robert.karlsson@mandator.com. Mandator är ett it-konsultföretag som med en kombination av it-kompetens och verksamhetsförståelse ökar kundernas effektivitet och konkurrenskraft. Mandators prioriterade sektorer är industri, telekom och offentlig sektor. Bland kunderna finns bland annat Agria, Ericsson, Estonian Ministry of Economic Affairs, FMV, GE, Gunnebo, IBM, Lantmäteriet, NCC, kommuner i Sverige, Sandvik, SJ/Linkon, Sony Ericsson, Symbian, Tekniska Verken i Linköping, Tele2, Volvo Personvagnar, Volvo Group och Vägverket. Mandator är noterat på Stockholmsbörsen och har fler än 500 medarbetare i fem länder. Läs mer om Mandator på www.mandator.se.Text version / Internet version / Print / Close