Portefeuille van Befimmo

Brussel, 29 mei 2007 - Tengevolge van de verschillende artikelen die gepubliceerd werden m.b.t. de mogelijke overdracht van een deel van de portefeuille van Befimmo in de Rand, met name in « L'Echo » en in « De Tijd » van deze zaterdag 26 mei 2007, bevestigt Befimmo dat - zoals bepaald in hoofdstuk 8.3.4. ("Belangrijkste geplande desinvesteringen") van het prospectus betreffende het lopend openbaar aanbod tot inschrijving op nieuwe aandelen Befimmo Comm VA in het kader van een kapitaalverhoging, in geld, met voorkeurrecht, in de grootorde van 255.000.000. EUR (p. 106) - "Befimmo overweegt het gewicht van gebouwen in de Brusselse Rand in zijn vastgoedportefeuille te verminderen.  Befimmo overweegt ook het semi-industriële segment, dat door zijn huidige omvang niet tot zijn core-business behoort, te verlaten". Op heden heeft Befimmo evenwel "nog geen enkele definitieve verbintenis aangegaan in die zin".

Aanvullende inlichtingen

Benoît De Blieck
CEO, Befimmo S.A.
Chaussée de Wavre 1945 - 1160 Bruxelles