Gennemførelse af udbud af aktier i TDC A/S

MÅ IKKE OFFENTLIGGØRES, DISTRIBUERES ELLER UDGIVES, HVERKEN HELT ELLER DELVIST, DIREKTE ELLER INDIREKTE, I USA,

AUSTRALIEN, JAPAN ELLER CANADA

TDC A/S ("TDC") offentliggør i dag, at NTC S.A. og NTCH Holding G.P. & Cie S.C.A. (samlet de "Sælgende Aktionærer") har gennemført deres Udbud af Udbudte Aktier i TDC beskrevet i det udbudsdokument ("Udbudsdokumentet"), der blev offentliggjort den 25. november 2010.

Afregning og afvikling har fundet sted i dag ved levering af Midlertidige Købscertifikater i elektronisk form til investorernes konti mod kontant betaling i danske kroner.Hvert Midlertidigt Købscertifikat tjener som dokumentation for køb af 1 stk. Udbudt Aktie fra de Sælgende Aktionærer. De Midlertidige Købscertifikater vil ikke blive optaget til handel eller officiel notering på noget reguleret marked.

De Udbudte Aktier forventes at blive leveret i elektronisk form til investorernes konti hos VP Securities A/S den 14. december 2010 mod et tilsvarende antal Midlertidige Købscertifikater, der er registreret på investorernes konti.

Anvendte begreber, som ikke er defineret heri, har den betydning, de er tillagt i Udbudsdokumentet. Den heri indeholdte information offentliggøres af TDC på anmodning og på vegne af de Sælgende Aktionærer.

TDC A/S
         Teglholmsgade 1-3