SELSKABSMEDDELELSE

FORLÆNGELSE AF KØBSTILBUD TIL AKTIONÆRERNE I GUAVA A/S

NetBooster SA (”NetBooster”) offentliggjorde den 1. december 2010 et frivilligt købstilbud (”Tilbuddet”) til de øvrige aktionærer i Guava A/S (”Guava”) om køb af deres aktier i Guava (fondskode DK0060074144).

På vegne af NetBooster meddeles det, at tilbudsperioden, der oprindeligt var fastsat til at udløbe onsdag den 29. december 2010, kl. 16.00 (dansk tid), forlænges til at udløbe fredag den 21. januar 2011, kl. 18.00 (dansk tid).

NetBooster ønsker med forlængelsen af tilbudsperioden at forøge den i øvrigt gode tilslutning til Tilbuddet med henblik på, at betingelserne i Tilbuddet opfyldes.

Forlængelsen af tilbudsperioden giver ikke bestyrelsen anledning til at fremkomme med supplerende oplysninger.

Med henblik på at kunne gennemføre Tilbuddet så effektivt som muligt, opfordres de aktionærer i Guava, som endnu ikke har accepteret Tilbuddet, og som ønsker at deltage i Tilbuddet, til at gøre dette inden udløbet af den forlængede tilbudsperiode fredag den 21. januar 2011, kl. 18.00 (dansk tid) ved at benytte sig af den blanket, der var bilagt det udsendte tilbudsdokument af 1. december 2010 eller henvende sig til:

Søren Pontoppidan
KMP Corporate Finance
Esplanaden 12
Mobil nr.: +45 29 64 81 07

Indsendelse af acceptblanket er en forudsætning for at deltage i Tilbuddet.

Aktionærer i Guava, der allerede har indsendt acceptblanketten behøver ikke at foretage sig yderligere.

Tilbudsgiver forbeholder sig ret til i tilbudsperioden at købe aktier i Guava i markedet i overensstemmelse med gældende lovgivning.

NetBooster vil offentliggøre resultatet af Tilbuddet via NASDAQ OMX Copenhagen og via elektroniske medier, hvis og i det omfang dette kræves i henhold til gældende lovgivning og regler, senest tre børsdage efter Tilbudsperiodens udløb. Hvis Tilbudsperioden ikke forlænges yderligere, forventer Tilbudsgiver, at denne meddelelse offentliggøres senest onsdag den 26. januar 2011.

Afregning af Tilbuddet vil ske kontant via aktionærernes eget kontoførende institut eller børsmæglerselskab. Afregning finder sted hurtigst muligt efter offentliggørelsen af meddelelsen om Tilbuddets gennemførelse. Afregning forventes at ske tirsdag den 1. februar 2011.

Guava A/S

Nils Carlsson                          Pascal Chevalier
CEO                                       Bestyrelsesformand

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Guava A/S
Amaliegade 3-5