PLUS 7 Index Super 2013

Obligationsejernes Repræsentant indkalder til obligationsejermøde for ejere af PLUS 7 Index Super 2013

CorpNordic Denmark A/S, som er midlertidigt udpeget til Obligationsejernes Repræsentant, indkalder samtlige ejere af obligationerne PLUS 7 Index Super 2013 (fondskode DK003003833-6) til obligationsejermøde

Onsdag d. 2. marts 2011, kl. 8.30

Med forslag om valg af CorpNordic Denmark A/S som ny Obligationsejernes Repræsentant i forbindelse med Amagerbanken A/S' konkurs, konsekvensændring af obligationsvilkår i forbindelse med valg af ny Obligationsejernes Repræsentant samt i forbindelse med overdragelse af rollen som depotbank fra Amagerbanken A/S til Amagerbanken af 2011 A/S samt forslag om ændring af obligationsvilkårene med henblik på at kunne udskyde eller undlade opsigelse af obligationerne samt muliggøre førtidig nedlukning af Optionen efter Obligationsejernes Repræsentants skøn.

Indkaldelsen vedhæftes.

Henvendelser vedrørende denne meddelelse kan rettes til Team Leader Kenn Nilsson på telefon 77 30 90 00.

BI Holding A/S

Torben A. Nielsen