Referat fra obligationsejermøde 23. marts 2011

Offentliggjort til NASDAQ OMX Copenhagen via Company News Service den 23. marts 2011

Referat Obligationsejermøde – Landic Property Bonds VII (Stockholm) A/S (Fondskode DK0030014311 & DK0030014584)

Afholdt

Onsdag, den 23. marts 2011, kl. 10.00.

1. Valg af dirigent.

Søren Søgaard fra CorpNordic Denmark A/S blev valgt til Dirigent. Dirigenten konstaterede at 54,16 % af obligationsgælden var repræsenteret til mødet og at mødet var lovligt indvarslet.

2.    Baggrund for indkaldelse til Obligationsejermøde.

Special Servicer sammen med Udsteder har bedt om mødet for at give en opdatering af situationen samt bede obligations-

Obligationsejerne om at træffe de for den fortsatte proces nødvendige beslutninger.

3.   Redegørelse fra Special Servicer og Udsteder.

På vegne af Special Servicer og Udsteder gennemgik Henrik Hvidt-Karlsson fra Special Servicer i korte træk forløbet siden seneste obligationsejermøde den 24. marts 2010. Redegørelsen er sammen med dette referat offentliggjort via OMX Copenhagen.

4.   Beslutning om ændring af Obligationsejernes Repræsentant

Henrik Hvidt-Karlsson, CorpNordic Denmark A/S gennemgik de opgaver som typisk bliver varetaget af Obligationsejernes Repræsentant.

Beslutningen blev herefter enstemmigt vedtaget.

5.   Beslutning om, at give Obligationsejernes Repræsentant bemyndigelse til,  at godkende et salg af de krav Obligations-           ejerne måtte have på Landic Property Bonds VII (Stockholm) A/S, til den pris der kan opnås på markedet ved et struk-           tureret salg og som accepteres af de øvrige kreditorer i Landic Property VII  AB. Obligationsejerne beslutter samtidig som             konsekvens heraf og af hensyn til den igangværende salgsproces ikke at kræve betaling af Obligationsgælden.

Beslutningen blev enstemmigt vedtaget.

6.   Beslutning om, at bemyndige Udsteder til at søge obligationerne afnoteret fra Københavns Fondsbørs.

Rikke Lykke fra Udsteder gennemgik kort baggrunden for det fremsatte forslag.

Beslutningen blev herefter enstemmigt vedtaget.

Udsteder og CorpNordic Denmark A/S vil efter en forventelig afnotering fra Københavns Fondsbørs løbende sørge for at informere Obligationsejerne om den kommende salgsproces via e-mail. Obligationsejere som ønsker at modtage denne information bedes sende kontaktdetaljer til bondmeeting@corpnordic.com.

7.    Eventuelt.

Det blev anmodet om en kort redegørelse fra den arbejds-gruppe som blev nedsat på obligationsejermødet den 24. marts 2010. Søren Glud fortalte på vegne af arbejds- gruppen kort om gruppens arbejde.

Dirigenten hævede mødet.

København, den 23. marts 2011

Dirigent

Søren Søgaard

CorpNordic Denmark A/S

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til bestyrelsesmedlem Anne Hegestand på telefon 8833 4800.

FBM_67_DK_Referat fra OEM-23-03-11.pdf Prsentation - dgs pkt 5 - OEM 23-03-11 2.pdf CorpNordic prsentation obligationsejermde 2011 03 23.pdf