Valg i DiBa Bank - konstituerende møder 24. marts 2011

DiBa Banks repræsentantskab har i dag holdt konstituerende møde, hvor Henrik Meding genvalgtes som næstformand for repræsentantskabet. Formand for repræsentantskabet Frank Møller Nielsen var ikke på valg i år.

Herefter var der valg til bestyrelsen, hvor Karsten Bjerregaard genvalgtes og Christian Bring Larsen nyvalgtes. Christian Bring Larsen er 44 år og administrerende direktør for virksomheden Oscar A/S, der fremstiller produkter til bl.a. detailhandlen og fødevareindustrien. Christian Bring Larsen er derudover bestyrelsesformand for Baltic Farms A/S, der beskæftiger sig med svineproduktion og landbrug i Letland. Han har tidligere arbejdet i udlandet for flere danske virksomheder, bl.a. for Dandy i Baltikum.

Frank Møller Nielsen og Henrik Meding er via deres formands- og næstformandspost i repræsentantskabet fødte medlemmer af bestyrelsen.

Herudover består bestyrelsen af Keld Askær og Claus Winther samt de 3 medarbejdervalgte repræsentanter Michael Frederiksen, Charlotte Galvit og Anders Lorentzen.

Bestyrelsen konstituerede sig efterfølgende med Frank Møller Nielsen som formand og Henrik Meding som næstformand for bestyrelsen.

Yderligere oplysninger: Adm. direktør Petter Blondeau, Axeltorv 4, 4700 Næstved, Tlf. 5575 4000 – Fax 5575 4001

E-mail: post@diba.dk

www.diba.dk (IR: Valg menupunktet ”Investor”)

KonstitueringValg2011.pdf