RAMIRENT OYJ:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS YHTIÖKOKOUKSESSA

RAMIRENT OYJ                     YHTIÖTIEDOTE                     7.4.2011

Ramirent Oyj pitää tänään 7.4.2011 klo 16.30 varsinaisen yhtiökokouksen. Toimitusjohtaja Magnus Rosén pitää kokouksessa katsauksen, jossa esitellään Ramirent Oyj:n tilinpäätöstä vuodelta 2010. Katsauksessa ei julkisteta olennaista uutta tietoa.

Toimitusjohtaja Rosénin esityksen aineisto julkaistaan tämän pörssitiedotteen liitteenä ja se on saatavilla myös yrityksen kotisivuilla www.ramirent.com.

Vantaalla 7.4.2011

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén toimitusjohtaja

LISÄTIEDOT: Franciska Janzon, johtaja, konserniviestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 020 750 2859, sähköposti franciska.janzon@ramirent.com

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 531 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3.000 työntekijää 378 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

AGM 2011 CEO_final_fi.pdf