Indberetning af ledende medarbejderes og disses nærtståendes transaktioner med Netop Solutions A/S's aktier

Birkerød, den 2. maj 2011, 2011-05-02 10:09 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Selskabsmeddelelse nr. 6-2011

Indberetning af ledende medarbejderes og disses nærtståendes transaktioner med Netop Solutions A/S’s aktier

I henhold til Værdipapirhandelslovens § 28a skal Netop Solutions A/S indberette oplysninger om ledende medarbejderes og disses nærtståendes transaktioner med Netop Solutions A/S aktier og dertil knyttede værdipapirer.

Opgørelsen er baseret på den indberetning, som Netop Solutions A/S har modtaget fra en nærtstående til en af selskabets Ledende Medarbejdere.

Navn Consolidated Holdings A/S
Relation/kategori af nærtstående Nærtstående til bestyrelsesformand Ib Kunøe
Udsteder Netop Solutions
Fondskode DK0010288125
Handelsdato 29. april 2011
Værdipapirets betegnelse Aktier
Marked, hvor transaktionen er gennemført Nasdaq OMX Copenhagen
Transaktionen Køb
Antal handlede aktier 31.442 stk.
Kursværdi i DKK DKK 339.819

Netop Solutions A/S

Netop udvikler og sælger software-løsninger, der giver mulighed for hurtig, sikker og stabil overførsel af video, skærmbilleder, lyd og data over internettet. Selskabet har tre forretningsområder: Administration, Education og Communication.  Netops unikke og omkostningsbesparende Administration-løsninger gør arbejdslivet lettere for it-professionelle med sikre remote control løsninger. Med de markedsledende Education-løsninger til classroom management og corporate e-learning, hjælper Netop elever og lærere til at opnå optimale resultater gennem virtuel undervisning. Netops Communication-løsninger lader kunder, partnere og kolleger mødes nemt og sikkert i det virtuelle rum via chat, video og tale over internettet. Netop beskæftigede ved udgangen af 2010 122 ansatte og har datterselskaber i USA, England, Rumænien og Schweiz. Selskabet sælger sine løsninger til offentlige og private kunder i mere end 80 lande. Netop Solutions A/S er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen A/S. I 2010 omsatte Netop for DKK 92,1 mio. Læs mere på: www.netop.com.

Administrerende direktør Kurt Bager

E-mail: kgb@netop.com