VEIDEKKE JA RAMIRENT SOLMIVAT UUDEN YHTEISTYÖSOPIMUKSEN

LEHDISTÖTIEDOTE 30.5.2011

Veidekke ja Ramirent, Norjan suurin koneita ja laitteita vuokraava yhtiö, ovat solmineet uuden, syyskuun 2013 loppuun asti voimassa olevan yhteistyösopimuksen. Uusi sopimus koskee koneiden ja laitteiden vuokrausta koko maassa.

”Neuvottelut venyivät pitkiksi, mutta olemme hyvin iloisia sopimuksen toteutumisesta”, kertoo Dag Andresen, Veidekke Entreprenørin toimitusjohtaja. ”Pidämme lähtökohtanamme yhteistyömallia, joka kehittää ja parantaa sekä omia että toimittajien toimintaedellytyksiä. Tämän vuoksi olemme iloisia saadessamme jatkaa pitkän aikavälin yhteistyötä Ramirentin kanssa. ”

”Me Ramirentin edustajat olemme kiitollisia siitä luottamuksesta, jota Veidekke jälleen osoittaa meitä kohtaan tämän sopimuksen allekirjoittamisella”, toteaa Bjørn E. L. Larsen, Ramirent Norjan toimitusjohtaja. ”Veidekke on erittäin luotettava ja vaativa asiakas. Tämän vuoksi pyrimme jatkuvasti yhdessä kehittämään osaamista sekä uusia edistyksellisiä ratkaisuja. Tarkoituksemme on tulevan sopimuskauden aikana edistää yhteistyöllämme työturvallisuutta ja tukea Veidekkeä minimoimaan projektien yhteydessä esiintyviä tapaturmia ja sairauspoissaoloja.”

Sopimus tulee voimaan 1.6.2011.

Bjørn E.L. Larsen, Ramirent, puh: 407 25 707,
tai Dag Andresen, Veidekke, puh: 21 05 50 00

Ramirent on Norjan suurin koneita ja laitteita vuokraava yhtiö, jolla on 50 osastoa eri puolilla maata.

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 531 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3.000 työntekijää 378 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa.