Travelmarket A/S - Køb af egne aktier

NASDAQ OMX First North meddelelse nr. 67

Vejle den 19. august 2011, 2011-08-19 14:31 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Køb af egne aktier

Travelmarket A/S har i overensstemmelse med en bemyndigelse, som blev givet til bestyrelsen på den ordinære generalforsamling den 30. september 2010, i dag 19.8.2011 opkøbt egne aktier således at Travelmarket´s beholdning af egne aktier nu udgør 82.900 styk svarende til 3,01 % af det samlede antal aktier. Bemyndigelsen fremgår af Travelmarket A/S vedtægter.

Yderligere information:

Travelmarket A/S, direktør Ole Stouby, telefon 76 43 30 54 - mobil 40 81 72 47 mail ols@travelmarket.com

Certified  Adviser: Dahl-Sørensen & Partners A/S, Amager Torv 9, 1160 København K, tlf. 33 64 92 00, website: www.dspco.dk

Om Travelmarket:

Travelmarket driver en international internetbaseret rejsesøgemaskine - www.travelmarket.com med avancerede søgefaciliteter. Selskabet retter sig mod feriegæster og forretningsrejsende, der får stillet markedets bedste søgning på flybilletter, hotel, billeje, pakkerejser, afbudsrejser og meget andet til rådighed via www.travelmarket.dk. Travelmarket driver desuden et webbureau, der producerer booking software og websider til rejsebranchens aktører.

Travelmarket A/S (cvr-nr.: 25 92 33 24), Nørregade 77, 7100 Vejle er noteret på NASDAQ OMX First North under TMCOM. Investor materiale forefindes under www.investor.travelmarket-interactive.dk