SAV-Rahoitus Oyj ja Sanoma Digital Finland yhteistyö autoilmoittelussa on käynnistynyt

SAV-privat Oikotielle, nopeampaa ja turvallisempaa kaupankäyntiä

SAV-Rahoitus on aloittanut osamaksukaupan mahdollistavan SAV-privat osamaksupalvelun markkinoinnin yksityishenkilöille Oikotie Autot – palvelussa.   Yhteistyö laajentaa merkittävästi SAV-Rahoituksen rahoituspalveluiden tarjontaa ja tuo Oikotien ilmoitusasiakkaille mahdollisuuden myydä ajoneuvo, auto tai moottoripyörä käteismaksun ohessa myös osamaksulla.   Tarjotussa osamaksurahoitus palvelussa myyjä saa kauppahinnan heti tililleen käteiskaupan tapaan. Palvelu nopeuttaa ajoneuvon myyntiä laajentamalla ostajajoukkoa.

Ajoneuvon ostajat voivat hakea SAV-privat palvelussa itselleen luottopäätöksen, joka toimii ostotilanteessa kuin käteinen raha. SAV-privat luottopäätös on voimassa yksityisten välisessä ajoneuvokaupassa.

SAV-ennakko, puolet ajoneuvon kauppahinnasta ennakkona heti tilille!

Osamaksurahoituspalvelun kanssa Oikotiellä on aloitettu myös SAV-Rahoituksen uusin tuote, SAV-ennakko. Oikotiellä ilmoittava yksityinen myyjä voi saada puolet ajoneuvonsa kauppahinnasta ennakkona heti tililleen, ennen lopullista kauppaa. Myyjän ei uuden palvelun myötä enää tarvitse odottaa kauppojen syntymistä saadakseen ajoneuvostaan käteistä rahaa.

Palvelut löytyvät osoitteesta www.sav-rahoitus.fi tai www.oikotie.fi/autot

Harri Kalliokoski