Ramirentin pääomamarkkinapäivä 1.9.2011

LEHDISTÖTIEDOTE
1.9.2011

Ramirentin pääomamarkkinapäivä 1.9.2011

Ramirent Oyj järjestää pääomamarkkinapäivän analyytikoille ja institutionaalisille sijoittajille 1.9.2011 alkaen klo 9.30 Vantaalla.

Pääomamarkkinapäivän esitykset keskittyvät Ramirentin strategiaan, kalustonhallinnan sekä hankintatoiminnon painopistealueisiin, segmenttikatsauksiin ja Ramirentin eri markkinoiden näkymiin sekä lopuksi on talouskatsaus.

Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Magnus Rosén, talousjohtaja Jonas Söderkvist, segmenttijohtajat Kari Aulasmaa (Suomi ja Europe East), Peter Dahlsten (Ruotsi), Bjørn Larsen (Norja), Erik Høi (Tanska), Tomasz Walawender (Europe Central), Mikael Kämpe (kalustonhallinta) ja hankintajohtaja Dino Leistenschneider sekä viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Franciska Janzon.

Pääomamarkkinapäivän yhteydessä tutustutaan Ramirentin ”City”-toimipisteeseen, joka perustuu uuteen konseptiin, jossa on erityisesti huomioitu kotiremontit ja yksityisen kuluttajan tarpeet.

Pääomamarkkinapäivän esitykset ovat saatavilla Ramirentin Internet-sivuilta osoitteesta www.ramirent.com.

LISÄTIETOJA:
Franciska Janzon, johtaja, konserniviestintä ja sijoittajasuhteet, puh. +358 20 750 2859

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 531 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3 200 työntekijää 399 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

JAKELU:
www.ramirent.com