Selskabsmeddelelse nr. 32 / 2011 - Sigtelse vedrørende mulig kursmanipulation

Den i selskabsmeddelelse nr. 37, 16. juni 2010, nævnte sigtelse mod Selskabet vedrørende mulig kursmanipulation, jf. Lov om værdipapirhandel § 39, stk. 1, jf. § 38, stk. 1, nr. 2 og 4 og stk. 2, nr. 3, er i dag formelt blevet udvidet, i forbindelse med at der er rejst sigtelse mod to navngivne personer, der ikke er eller har været ansat i Selskabet, og er Selskabets nuværende ledelse ubekendte.

Sigtelsen omhandler disse to personers handel med Selskabets aktier i perioden fra primo februar 2008 til og med den 23. maj 2008.

Selskabet vil i videst muligt omfang bistå politiets efterforskningsenhed for Særlig Økonomisk Kriminalitet med at opklare sagen og vil herunder give politiet fuld adgang til Selskabets arkiver.

Selskabet har ikke afsat noget beløb til eventuel retsproces eller bøder ved en domsfældelse, som måtte gå imod Selskabet, idet Selskabet ikke mener at have udført strafferetslige forhold.

Tower Group A/S

Jens Erik Christensen

Bestyrelsesformand

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til Selskabets bestyrelsesformand, Jens Erik Christensen, på tlf.: +45 40 61 90 90.