Selskabsmeddelelse nr. 11 / 2012 – Midlertidig udsættelse af ekstraordinær generalforsamling

Tower Group A/S

Tower Group A/S afholdt i dag den 25. maj 2012 en ekstraordinær generalforsamling.

Advokat Zygmunt Auster blev i overensstemmelse med vedtægternes § 6.1 udpeget som dirigent.

Den ekstraordinære generalforsamling behandlede dagsordenens pkt. 2:

Godkendelse af transaktionen, hvor selskabet sælger, og FFIRE Investment GmbH og Value Development GmbH erhverver, Tower 1 Immobilien erste GmbH, Tower 1 Immobilien neunte GmbH, Eranus Investment GmbH, Tower Pension 1 GmbH, Tower Pension 2 GmbH og Molinia sp. z o.o. i medfør af aktieoverdragelsesaftalen mellem selskabet og FFIRE Investment GmbH og Value Development GmbH af den 3. april 2012.

Bestyrelsesmedlem Petr Skrla oplyste den ekstraordinære generalforsamling om, at bestyrelsen viderefører bestræbelserne på at gennemføre salget ifølge den nævnte salgs- og købsaftale af den 3. april 2012, omtalt i selskabsmeddelelse nr. 5, den 4. april 2012.

Petr Skrla oplyste endvidere, at der er enkelte, centrale forbehold, som endnu ikke er opfyldt. Der er dog en forventning om, at disse forbehold vil blive afklaret og opfyldt i løbet af de næste timer. Som følge heraf foreslog bestyrelsen, at den igangværende ekstraordinære generalforsamling blev suspenderet og udsat til fortsættelse senere i dag, den 25. maj 2012, kl. 16:00.

Dirigenten besluttede herefter at udsætte generalforsamlingen til kl. 16:00, hvor den ekstraordinære generalforsamling vil blive genoptaget. Der var ingen indvendinger herimod fra de fremmødte aktionærer.

Tower Group A/S

Anton Aksic

Bestyrelsesformand

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til CEO Martin Coté på tlf.: +420 725 716 755.