KIF Håndbold Elite A/S – undersøger muligheden for et bredere sponsorsamarbejde og tilknytning af flere topspillere

First North meddelelse nr. 4 – 15. august 2012

KIF Håndbold Elite A/S har indledt en sondering af mulighederne for at udvide sponsorkredsen til også at omfatte København og Sjælland.

I sonderingen arbejder selskabet ud fra en model, hvor man tilknytter en række topspillere fra det konkursramte AG København. Med det endnu højere sportslige niveau klubben dermed kan opnå, vil man forsøge at samle sponsorer i København/og på Sjælland.

Da den nye håndboldsæson starter den 5. september skal der arbejdes hurtigt. Men der er endnu stor usikkerhed omkring projektet, som kun kan realiseres, hvis der kan opnås den nødvendige sponsoropbakning til, at selskabet kan påtage sig de betydelige meromkostninger til spillerlønninger, logistik, sponsorpleje og kampafvikling m.v.

Der forventes en afklaring på de indledte sonderinger i denne uge.

Selskabets målsætning er at skaffe en økonomisk kraft, som skal være fundamentet til ideen om at skabe hele Danmarks håndboldhold, som kan blande sig i den absolutte top af europæisk tophåndbold. Det er dog en afgørende forudsætning, at det samtidigt sker på et økonomisk bæredygtigt grundlag.

For yderligere information om kontakt da:

Adm. Direktør, Jens Boesen

Mobil 2089 3700

KIF Håndbold Elite A/S:

Ambolten 2-6

www.kif.dk

Certified Advisor:

BankNordik P/F

Húsagøta 3

Postbox 3048

FO – 110 Tórshavn

Færøerne

Niels Juel Arge +298 330 351

Jan A. Guttersen +298 330 349

www.banknordik.fo

www.banknordik.dk

KIF Håndbold Elite A/S er et selskab hvis formål er, at drive elitehåndbold. Herreligaen (HHL) under navnet KIF Kolding og 2. division herrer under navnet KIF Vamdrup med tilhørsforhold og hjemmebane i Vamdrup.