Referat fra obligationsejermøde

Offentliggjort til NASDAQ OMX Copenhagen via Company News Service den 3. september 2012.

Referat af Obligationsejermøde i Landic Property Bonds I A/S

Hermed offentliggøres referat fra obligationsejermødet den 29. august 2012.

Opmærksomheden henledes på, at en enstemmig obligationsejerforsamling besluttede at udsætte mødet med samme dagsorden til fortsat afholdelse torsdag den 25. oktober 2012 kl. 10:00 hos Plesner, Amerika Plads 37, 2100 København Ø.

- 0 -

Bestyrelsen bemærker i forhold til udsættelsen af obligationsejermødet for Landic Property Bonds I følgende væsentlige forhold omkring tilmelding og dokumentation som forudsætning for deltagelse i fortsættelsen af obligationsejermødet den 25. oktober 2012, kl. 10.00.

For obligationsejere som deltog personligt eller var repræsenteret på obligationsejermødet den 29. august 2012, og som ønsker at deltage i fortsættelsen af obligationsejermødet den 25. oktober 2012 gælder følgende omkring tilmelding og dokumentation:

For at deltage i fortsættelsen af obligationsejermødet, som afholdes torsdag den 25. oktober 2012 kl. 10:00 hos Plesner, Amerika Plads 37, 2100 København Ø, skal ejerskabet af obligationerne dokumenteres igen ved forevisning af en depotudskrift, der ikke er mere end syv (7) dage gammel fra Værdipapircentralen eller et kontoførende institut regnet fra den 25. oktober 2012, dvs. dokumentationen skal være dateret den 18. oktober 2012 eller senere.

Det skal fremgå af dokumentationen, hvem der ejer obligationerne, om Obligationsejeren har papirerne i åbent depot eller om depotet er pantsat. Foreligger der en pantsætning skal panthaver skriftligt (gen)bekræfte, at Obligationsejeren frit kan disponere over stemmeretten på obligationerne.

Obligationsejere og panthavere med stemmeret, der ikke har mulighed for at deltage i fortsættelsen af obligationsejermødet, kan benytte sig af en fuldmagtsblanket publiceret i forlængelse af nærværende, alternativt kan en fuldmagtsblanket rekvireres ved henvendelse til advokat Tina Kang, Plesner Advokatfirma på tkh@plesner.com eller ved brev til Plesner Advokatfirma, Amerika Plads 37, 2100 København Ø, att.: Tina Kang. Fuldmagten kan gives til bestyrelsen i Landic Property Bonds I A/S eller en navngiven tredjemand. Ved deltagelse ved fuldmagt gælder de samme dokumentationskrav som angivet ovenfor. Fuldmagten skal i øvrigt være bekræftet af to vitterlighedsvidner.

Såfremt Obligationsejere eller panthaver har afgivet fuldmagt til obligationsejermødet den 29. august 2012, kan denne fuldmagt tillige anvendes ved fortsættelsen af obligationsejermødet den 25. oktober 2012 kl. 10:00, medmindre fuldmagten forinden den 25. oktober 2012 kl. 10:00 er skriftligt tilbagekaldt med fremsendelse af dokumentation herfor ved e-mail til advokat Tina Kang, Plesner Advokatfirma på tkh@plesner.com eller ved brev til Plesner Advokatfirma, Amerika Plads 37, 2100 København Ø, att.: Tina Kang. Dokumentationen for tilbagekaldelsen skal være modtaget inden den 25. oktober 2012 kl. 10:00.

Bemærk, at deltagelse i fortsættelsen af obligationsejermødet skal meddeles ved e-mail til advokat Tina Kang, Plesner Advokatfirma på tkh@plesner.com eller ved brev til Plesner Advokatfirma, Amerika Plads 37, 2100 København Ø, att.: Tina Kang senest onsdag den 24. oktober 2012 kl. 12. Med meddelelsen om deltagelse skal følge ovennævnte dokumentation.

For obligationsejere som ikke deltog eller var repræsenteret på obligationsejermødet den 29. august 2012, og som ønsker at deltage i fortsættelsen af obligationsejermødet den 25. oktober 2012 gælder følgende omkring tilmelding og dokumentation:

For at deltage i fortsættelsen af obligationsejermødet, som afholdes torsdag den 25. oktober 2012 kl. 10:00 hos Plesner, Amerika Plads 37, 2100 København Ø, skal ejerskabet af Obligationerne dokumenteres ved forevisning af en depotudskrift, der ikke er mere end syv (7) dage gammel fra Værdipapircentralen eller et kontoførende institut regnet fra den 25. oktober 2012, dvs. dokumentation skal være dateret den 18. oktober 2012 eller senere.

Det skal fremgå af dokumentationen, hvem der ejer obligationerne, om Obligationsejeren har papirerne i åbent depot eller om depotet er pantsat. Foreligger der en pantsætning skal panthaver skriftligt bekræfte, at Obligationsejeren frit kan disponere over stemmeretten på obligationerne.

Panthavere, der ønsker at deltage i Obligationsejermødet, skal dokumentere deres ret til at disponere over stemmeretten på obligationerne. Ved deltagelse som panthaver gælder de samme dokumentationskrav som angivet ovenfor.

Såfremt Obligationsejeren/panthaveren er et selskab, skal selskabets tegningsregel dokumenteres i form af sammenskrevet resumé, der ikke er mere end syv (7) dage gammel regnet fra den 25. oktober 2012, dvs. dokumentationen skal være dateret den 18. oktober 2012 eller senere.

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Esben Kjær på telefon 3312 1133.