Meddelelse 2012-09 Jensen & Møller Invest A/S' kommentar til købstilbud fra Erik Olesens Ejendomsselskab A/S

Jensen & Møller Invest A/S kommentar til Erik Olesens Ejendomsselskab A/S’ beslutning om at fremsætte købstilbud til aktionærerne i Jensen & Møller Invest A/S

Erik Olesens Ejendomsselskab, CVR-nr. 21 26 36 13, et 100 % ejet datterselskab af Erik og Susanna Olesens Almenvelgørende Fond, har dags dato via NASDAQ OMX Copenhagen A/S offentliggjort meddelelse om beslutning om at fremsætte et frivilligt, betinget, offentligt købstilbud (”Købstilbuddet”) til aktionærerne i Jensen & Møller Invest A/S.

Erik Olesens Ejendomsselskab A/S oplyser i meddelelsen, at Købstilbuddet vil blive fremsat med tilbud om betaling af kr. 4.000 kontant per aktie á nominelt kr. 1.000, samt at Købstilbuddet vil indeholde en række sædvanlige vilkår og betingelser, herunder om opnåelse af accept af Købstilbuddet fra mere end 90 % af den samlede udstedte aktiekapital, tilbudsperioden og fremgangsmåden ved accept af Købstilbuddet.

Visse aktionærer, som samlet ejer ca. 67,78 % af aktierne i Jensen & Møller Invest A/S har på visse betingelser afgivet uigenkaldelige forhåndstilsagn om at ville acceptere Købstilbuddet for deres aktier.

Bestyrelsen i Jensen og Møller Invest A/S er blevet orienteret om Erik Olesens Ejendomsselskab A/S’ beslutning om at fremsætte Købstilbuddet samt om vilkårene for forhåndstilsagnene. På baggrund af de foreliggende oplysninger, forventer bestyrelsen at kunne anbefale Købstilbuddet. Bestyrelsen vil offentliggøre en nærmere redegørelse om Købstilbuddet, når Købstilbuddet er blevet offentliggjort. Meddelelsen om fremsættelse af beslutning om at fremsætte Købstilbud vil være tilgængelig på  www.jensen-moller.dk samt via NASDAQ OMX Copenhagen A/S’ og det danske Finanstilsyns hjemmesider.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst selskabets direktør Jørn Kirstein telefon 40 29 60 52.

Jensen & Møller Invest A/S

JMI2012-09 JMI kommentar til købstilbud.pdf