Indberetning af ledende medarbejderes og disses nærtståendes transaktioner med Jensen & Møller Invest A/S’ aktier – Berigtigelse af selskabsmeddelelse nr. 13/2012

Ved selskabsmeddelelse nr. 13/2012 af 21. december 2012 gav Jensen & Møller Invest A/S meddelelse om indberetning i henhold til værdipapirhandelslovens § 28a af Thorvald Nielsens Efterfølger. Trørød. A/S' accept af købstilbud fra Erik Olesens Ejendomsselskab A/S. Den i meddelelsen angivne kursværdi var ikke korrekt, hvorfor de korrekte oplysninger om dispositionen angives nedenfor:

Navn Thorvald Nielsens Efterfølger. Trørød. A/S
Årsag Thorvald Nielsens Efterfølger. Trørød. A/S er nærtstående til bestyrelsesformand for Jensen & Møller Invest A/S Kjeld Villy Andersen, som er formand og ejer en væsentlig andel af aktierne i Thorvald Nielsens Efterfølger. Trørød. A/S, jf. VHL § 28a, stk. 4.
Udsteder Jensen & Møller Invest A/S
Fondskode ISIN DK0010020668
Betegnelse Aktier
Transaktion Accept af købstilbud fra Erik Olesens Ejendomsselskab A/S
Handelsdato 20. december 2012 (dato for accept)
Marked NASDAQ OMX Copenhagen A/S
Antal, stk. 6.554
Kursværdi i DKK Kr. 26.216.000 baseret på tilbudskursen på kr. 4.000 per aktie á nominelt kr. 1.000

Handler på baggrund af den ovenfor anførte accept vil først blive gennemført, hvis det frivillige, betingede, offentlige købstilbud fra Erik Olesens Ejendomsselskab A/S gennemføres. Købstilbuddet er offentliggjort ved selskabsmeddelelse nr. 10/2012.

For yderligere information, kontakt venligst selskabets direktør Jørn Kirstein på telefon 40 29 60 52.

Jensen & Møller Invest A/S

JMI2012-13 Prgrf 28 meddelelse Korrektion.pdf