MUUTOKSIA QPR SOFTWARE OYJ:N JOHDOSSA

QPR SOFTWARE OYJ PÖRSSITIEDOTE      8.1.2013, klo 15:00

MUUTOKSIA QPR SOFTWARE OYJ:N JOHDOSSA

QPR Softwaren jälleenmyynnistä ja Venäjän liiketoiminnasta vastaavan vt. johtajan Jaakko Salmisen sopimuksen päättyessä toimitusjohtaja Jari Jaakkola johtaa toimintoja oman toimensa ohella kunnes toiminnoista vakituisesti vastaava Maija Erkheikki palaa äitiyslomalta kuluvan vuoden elokuussa.

QPR Software Oyj:n johtoryhmän muodostavat 9.1.2012 alkaen toimitusjohtaja Jari Jaakkola (puheenjohtaja), Suora- ja OEM -liiketoiminnasta vastaava johtaja Matti Erkheikki, markkinointi- ja viestintäjohtaja Jyrki Karasvirta, myyntijohtaja Eero Knuutila, kehitysjohtaja Teemu Lehto, toimituksista ja palveluista vastaava johtaja Mikko Mäki-Rahkola, talousjohtaja Pauli Leppänen ja tuotejohtaja Jaakko Riihinen.

Tässä yhteydessä QPR Software Oyj Oyj täsmentää tiedonantopolitiikkaansa johdossa tapahtuvien nimitysten osalta. Jatkossa yhtiö tiedottaa ainoastaan toimitusjohtajaa ja hallituksen jäseniä koskevista muutoksista.

QPR SOFTWARE OYJ
Jari Jaakkola,