RAMIRENT OYJ:N TILINPÄÄTÖS JA SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ VUODELTA 2012 JULKAISTU

RAMIRENT OYJ YHTIÖTIEDOTE 1.3.2013

Vantaa, 2013-03-01 13:15 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2012 on tänään julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.ramirent.com. Julkaisu sisältää myös toimitusjohtajan katsauksen, strategia- ja toimintaympäristökatsauksen sekä tietoja osakkeenomistajille.

Painettu tilinpäätös vuodelta 2012 postitetaan niille, jotka ovat ilmoittautuneet yhtiön jakelulistalle. Tilinpäätöksen voi myös tilata Ramirentin kotisivujen kautta osoitteessa www.ramirent.com/sijoittajat tai sähköpostitse osoitteesta communications@ramirent.com.

Lisäksi Ramirent Oyj:n vuoden 2012 selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) on julkaistu yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.ramirent.com/sijoittajat/hallinnointi.

Vantaalla 1.3.2013

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIETOJA:
Franciska Janzon, viestintäjohtaja ja sijoittajasuhteet
puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2012 konsernin liikevaihto oli 714 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3 000 työntekijää 358 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Ramirent_tilinpaatos_2012.pdf