Befimmo NV - Nieuwe investering Blue Tower Louise NV en lancering private plaatsing - EMBARGO 18.04.2013 - 15u

Befimmo NV, Vastgoedbevak genoteerd op NYSE Euronext Brussels ("Befimmo"), kondigt het volgende aan:

1. Aankoop door Befimmo NV en haar 100% dochteronderneming Fedimmo NV van alle aandelen van Blue Tower Louise NV, eigenaar van het kantoorgebouw Blue Tower gewaardeerd op 78,5 miljoen €, van het Duitse fonds Morgan Stanley P2 Value;
  2. Lancering van een private plaatsing van maximaal 637.371 eigen aandelen bij institutionele beleggers, door middel van een "accelerated bookbuild offering";
  3. De aankoop van alle aandelen van Blue Tower Louise NV en de private plaatsing zouden moeten leiden tot een verwachte bijdrage tot de EPRA earnings per aandeel van ongeveer 0,03 € in 2013, 0,06 € in 2014 en 0,07 € in 2015, en een verwachte netto-impact van +0,4% op de LTV op 31 december 2013 en volgens de hypothesen van de gepubliceerde vooruitzichten.
Klik op onderstaande link om het volledige persbericht te downloaden:

Befimmo NV - Nieuwe investering BTL & PP - EMBARGO 18.04.2013 - 15u00