Meddelelse nr. 12/2013

16. juli 2013

Fastlæggelse af sidste handelsdag/afnoteringstidspunkt fra First North samt status vedr. fortolkning af puljepensionsbekendtgørelsen efter implementeringen af FAIF-direktivet den 22. juli 2013

Det skal hermed oplyses, at Access Stratego A/S (”Selskabet”) har aftalt med First North, at sidste handelsdag for Selskabet på First North vil være fredag den 13. september 2013 (”Sidste handelsdag”), hvilket betyder, at Selskabet formelt set bliver afnoteret fra markedspladsen med virkning fra mandag den 16. september 2013.

I forlængelse af meddelelse nr. 11/2013 af 3. juli 2013 skal det ligeledes oplyses, at Selskabet ikke er bekendt med, at drøftelserne mellem Finanstilsynet og sektoren – repræsenteret af de relevante brancheorganisationer (”Sektoren”) om forståelsen af, hvorledes puljepensionsbekendtgørelsen skal fortolkes efter implementeringen af FAIF-direktivet (”Drøftelserne”), er afsluttet.

Det er Selskabets forventning, at Drøftelserne mellem Finanstilsynet og Sektoren er afsluttet inden Sidste handelsdag.

Når resultatet af Drøftelserne foreligger, vil Selskabet offentliggøre en meddelelse indeholdende resultatet af Drøftelserne.

For yderligere information kontakt venligst:

Adm. direktør Peter Kock, Access Stratego A/S

Telefon 61 20 95 52, E-mail: post@aktivformueforvaltning.dk

Bestyrelsesformand Thorkild Kokholm, Access Stratego A/S

E-mail: Thorkild.kokholm@seb.dk

Access Strategos godkendte rådgiver er:

Thomas Benedictsen-Nislev, Beierholm, Gribskovvej 2, 2100 København Ø, Telefon 39 16 76 74

Fastlæggelse af afnoteringstidspunkt 160713.pdf