Ansøgning om optagelse til notering af Fast Ejendom Danmark A/S og forventet suspension af handel med Foreningens foreningsbeviser

Hellerup, 2013-11-18 17:06 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Som led i den tidligere offentliggjorte omstrukturering af Foreningen vil Foreningens datterselskab Fast Ejendom Danmark A/S d.d. indgive ansøgning om optagelse til handel og officiel notering på NASDAQ OMX Copenhagen A/S.

Når omstruktureringen er gennemført, vil Fast Ejendom Danmark A/S være den børsnoterede enhed i koncernen, Foreningen vil være ophørt og Foreningens investorer vil være aktionærer i Fast Ejendom Danmark. De nærmere vilkår for udbuddet vil fremgå af det børsprospekt, Fast Ejendom Danmark A/S offentliggør senere d.d.

Som led i omstruktureringen er det forventningen, at handlen med Foreningens beviser suspenderes i perioden 29. november 2013 kl. 16 og indtil tildeling af de udbudte aktier i Fast Ejendom Danmark A/S har fundet sted og Foreningen er ophørt.

Niels Roth

Likvidator

For yderligere oplysninger kontakt venligst

likvidator Niels Roth, 40 11 02 11