Ledelsesændring i InterMail

InterMail A/S har besluttet at afslutte ansættelsen af selskabets administrerende direktør, Morten Damgaard.

Indtil en ny administrerende direktør er ansat, har bestyrelsen konstitueret Johannes Madsen-Mygdal som midlertidig administrerende direktør.

Eventuel kontakt:

N.E. Nielsen, bestyrelsesformand                                                      Johannes Madsen-Mygdal, CEO

Mobil: 42 43 33 43                                                                            Mobil: 20 40 40 33

Email: nen@lett.dk                                                                           Email: jmm@intermail.dk

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssystemer i Norden. Ligeledes er InterMail den næststørste aktør på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer mere end 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomheder indenfor den kraftigt voksende internethandel.

IM selskabsmeddelelse 2 2013-14.pdf