Forløb af ekstraordinær generalforsamling

Hellerup, 2013-12-03 12:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- I dag klokken 10.00 blev der afholdt ekstraordinær generalforsamling i Foreningen Fast Ejendom, Dansk Ejendomsportefølje, f.m.b.a. i likvidation.

Der var på generalforsamlingen repræsenteret foreningsbeviser svarende til i alt 383.211 stemmer.

Likvidators beretning, likvidationsregnskabet og likvidators forslag om udlodning af aktier i Fast Ejendom Danmark A/S som likvidationsprovenu blev godkendt og vedtaget enstemmigt med samtlige stemmer.

Likvidators forslag om afslutning af likvidationen blev ligeledes vedtaget enstemmigt og med samtlige stemmer. Vedtagelsen af dette forslag kræver i henhold til vedtægternes pkt. 15.1 et kvalificeret flertal. Da der på dagens generalforsamling ikke var repræsenteret et tilstrækkeligt antal foreningsbeviser,  kunne forslaget ikke endeligt vedtages.

Likvidator oplyste, at der snarest vil blive indkaldt til en ny ekstraordinær generalforsamling, hvor forslaget  kan vedtages endeligt, hvis det her vedtages med 2/3 af de afgivne stemmer.

Et fuldstændigt referat af generalforsamlingen er vedhæftet i pdf format.

Niels Roth
Likvidator

For yderligere oplysninger kontakt venligst
         likvidator Niels Roth, 40 11 02 11