SmartGuy Group A/S – Kapitalforhøjelse gennemført

Selskabsmeddelelse nr. 2 / 2014

I forlængelse af selskabsmeddelelse nr. 14 af 31. oktober 2013 vedrørende en betinget aftale om tegning af aktier i SmartGuy Group A/S kan det herved meddeles, at Aktieselskabet af 14. oktober 2012 (Bestseller) i dag har tegnet 18.479.500 stk. nye aktier i SmartGuy Group A/S til kurs DKK 2,35 per aktie, hvilket vil tilføre SmartGuy Group A/S et bruttoprovenu på samlet DKK 43.426.825. Kapitalforhøjelsen er registreret i Erhvervsstyrelsen den 3. januar 2014.

De nye aktier har samme rettigheder som SmartGuy Group A/S’ eksisterende aktier. Efter registreringen af kapitalforhøjelsen vedrørende de 18.479.500 stk. nye aktier udgør SmartGuy Group A/S’ aktiekapital nominelt DKK 302.779.500, fordelt på 302.779.500 aktier a nominelt DKK 1. Hver aktie giver én stemme.

Selskabets vedtægter er som følge heraf blevet opdateret og vil være at finde på selskabets hjemmeside.

De nye aktier forventes at blive optaget til handel og officiel notering på NASDAQ OMX Copenhagen A/S senest den 8. januar 2014 i den samme ISIN-kode som SmartGuy Group A/S’ eksisterende aktier.

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til adm. direktør Thomas Wandahl på mobil nr. +45 51 85 00 00 eller til finansdirektør Marc Jeilman på mobil nr. +45 20 35 25 80.

SmartGuy Group A/S

Meddelelse nr  2_2014_SmartGuy Group AS.pdf