TDC : Ændringer i TDC A/S' direktion

TDC meddeler, at den nuværende koncerndirektør for TDC Wholesale og TDC Nordic Jens Munch-Hansen fortsætter som koncerndirektør med ansvar for forretningsenheden TDC Erhverv og medlem af selskabets direktion.

TDC har udpeget Asger Hattel til ny koncerndirektør med ansvar for forretningsenheden TDC Wholesale og TDC Nordic og medlem af selskabets direktion.

Jens Munch-Hansen er 58 år og uddannet cand. merc. fra Copenhagen Business School. Han har været medlem af selskabets direktion siden 2009. Han har tidligere i en årrække været ansat i IBM A/S, sidst som Vice President for IBM Sales and Business Development North East Europe.

Asger Hattel er 42 år og uddannet cand. oecon fra Århus Universitet og Cranfield School of Management. Han kommer fra en stilling som direktør i TDC Erhverv med ansvar for Large and Medium Account. Han har været ansat i TDC siden 2009. Tidligere har han haft forskellige positioner i GN, herunder administrerende direktør for GN ReSound i Australien, samt associate partner i McKinsey & Co.

Jens Munch-Hansen og Asger Hattel tiltræder den 1. marts 2014.

TDC A/S' direktion vil herefter bestå af:

Carsten Dilling; koncernchef og Group CEO

Pernille Erenbjerg; koncerndirektør og Group CFO