MUUTOKSIA RAMIRENTIN JOHTORYHMÄSSÄ

RAMIRENT OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.4.2014 klo 09.00

Vantaa, 2014-04-14 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Erik Høi, Senior Vice President, Ramirent Tanska ja konsernin johtoryhmän jäsen on päättänyt siirtyä pois yhtiön palveluksesta yhteisellä sopimuksella. Hän jatkaa työskentelyä yhtiössä neuvonantajan roolissa 31.5.2014 asti.

Kunnes seuraaja on nimitetty, Johan Eckerby, Business Controller Ramirent Oyj:stä on nimitetty virkaatekeväksi Ramirent Tanskan tytäryhtiön toimitusjohtajaksi alkaen 14.4.2014. Johan Eckerby raportoi Erik Alterydille, EVP, Ramirent Ruotsi.

Erik Høi:lla on 29 vuoden kokemus konevuokrausliiketoiminnasta ja hän siirtyi Ramirentille NCC:ltä ostetun kalusto-osasto Altiman yhteydessä 2004 ja hän on johtanut siitä asti Tanskan toimintoja. ”Haluan kiittää Erikiä hänen sitoutuneesta työskentelystään ja panoksestaan Ramirent konsernin kehittämisessä monissa sen eri vaiheissa. Arvostan sitä panosta mitä Erik on tuonut Tanskan liiketoiminnalle ja haluan toivottaa hänelle kaikkea parasta tulevaisuudessa,” sanoo Magnus Rosén, konsernin toimitusjohtaja.

Vantaalla 14.4.2014

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIEDOT:
Magnus Rosén, toimitusjohtaja, Ramirent Oyj, puh 020 750 2859

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on enemmän kuin koneita. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelun ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 647 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 600 työntekijää 300 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.