Jaarvergadering van Arseus

Waregem (België) / Rotterdam (Nederland)[1], 13 mei 2014 - De jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders, gehouden op 12 mei 2014, is succesvol verlopen.

De aandeelhouders hebben onder meer besloten tot vaststelling van de jaarrekening over 2013 en tot vaststelling van het dividend over 2013 van € 0,72 per aandeel. De aandeelhouders hebben volledige kwijting verleend aan de leden van de raad van bestuur en aan de commissaris in functie gedurende het boekjaar 2013.

Het brutodividend van Arseus bedraagt € 0,72 per aandeel (couponnummer 7). Het nettodividend bedraagt € 0,54 per aandeel. Dit is het brutodividend verminderd met de roerende voorheffing die in België 25% bedraagt.

De kalender is als volgt:
14 mei Notering ex-dividend
16 mei Record date
19 mei Betaalbaarstelling dividend

De Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders bereikte niet het door de wet vereiste quorum om geldig te beraadslagen en te besluiten. Daarom zal er een nieuwe Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders worden gehouden op 13 juni 2014 om 11.30 uur, ten kantore van notaris Liesbet Degroote te 8500 Kortrijk, Beneluxpark 13.

Voor meer informatie:
Marieke Palstra
Director Investor Relations
+ 31 88 33 11 213 (kantoor)
marieke.palstra@arseus.com

[1] Dit persbericht wordt verstuurd door Arseus NV en Arseus BV.

Open onderstaande link voor het persbericht:

Jaarvergadering van Arseus