MUUTOS WULFF-YHTIÖT OYJ:N KONSERNIN JOHTORYHMÄSSÄ

WULFF-YHTIÖT OYJ

PÖRSSITIEDOTE                                                            17.6.2014 KLO 09.00

MUUTOS WULFF-YHTIÖT OYJ:N KONSERNIN JOHTORYHMÄSSÄ

Ninni Arion on nimitetty Wulff Entren toimitusjohtajaksi

Ninni Arion aloittaa Wulff Entre Oy:n toimitusjohtajana 1.8.2014. Arion on toiminut Wulff Entre Oy:n myyntijohtajana ja ollut yhtiön palveluksessa 2007 lähtien. Wulff-Yhtiöt Oyj:n konsernin johtoryhmän jäsen ja Wulff Entre Oy:n toimitusjohtaja Topi Ruuska eroaa konsernin palveluksesta.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n konsernin johtoryhmään kuuluvat konsernijohtaja ja johtoryhmän puheenjohtaja Heikki Vienola, Wulff Oy Ab:n toimitusjohtaja Sami Asikainen, Wulff Supplies Ab:n Trond Fikseaunet, suoramyynti-divisioonan johtaja Veijo Ågerfalk, talousjohtaja Samu Vuorio ja viestintä- ja markkinointijohtaja Tarja Törmänen.

Helsingissä 16.6.2014

WULFF-YHTIÖT OYJ

HALLITUS

Lisätietoja:

konsernijohtaja Heikki Vienola

puh. (09) 5259 0050  tai gsm 050 65 110

sähköposti: heikki.vienola@wulff.fi

NASDAQ OMX Helsinki Oy

www.wulff.fi

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, liike- ja mainoslahjoja, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Virossa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 300 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöistä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa. Verkossa konserni palvelee monipuolisten asiakaskohtaisten palvelujen lisäksi kaikille avoimella verkkokaupalla Wulffinkulma.fi.

WUFF_2014-06-17 Muutos konsernin johtoryhmässä.pdf