RAMIRENTILLE EUROOPAN KONEVUOKRAUSALAN PALKINTO PARHAASTA TURVALLISUUSKAMPANJASTA

RAMIRENT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 26.6.2014 klo 11:00

Vantaa, Suomi, 2014-06-26 10:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent on saanut ”Vuoden turvallisuuskampanja” – palkinnon vuotuisessa Euroopan kone- ja laitevuokrausjärjestön (ERA) tapahtumassa, joka pidettiin Amsterdamissa 24-26.6.2014. ”The European Rental Awards 2014” kilpailu järjestettiin 25.6.2014 yhdessä International Rental News Magazine – lehden kanssa.

Palkitsemistilaisuudessa Ramirentin toimitusjohtaja Magnus Rosén sanoi: ”Tämä palkinto merkitsee meille paljon. Pyrimme jatkuvasti kehittämään parempia turvallisuusratkaisuja ja vahvistamaan osaamistamme. Ottamalla huomioon koko rakennusprosessin, tarjoamme asiakkaille kokonaisratkaisun joka kattaa turvallisuustarpeet koko rakennusprosessin osalta mahdollistaen turvallisen työympäristön. Tavoitteemme on että kaikki voivat tulla terveinä kotiin työpaikaltaan joka päivä.”

Palkinnon kriteereinä olivat saavutukset vuonna 2013. Ramirent palkittiin turvallisuustietoisuuden lisäämisestä rakennusalalla kampanjan myötä sekä konevuokrausalan asemoimisesta asiantuntijarooliin turvallisuudessa. Kampanja tehtiin Ruotsissa missä turvallisuustuotteiden ja turvallisuuskoulutusten kysyntä on kasvanut asiakkaiden keskuudessa. Kone- ja turvallisuusosaaminen yhdistyy luonnollisesti Ramirentin tarjonnassa jotta turvallisuus parantuisi vuokraustoiminnan kaikissa vaiheissa. Ramirent tarjoaa myös digitaalisia turvallisuustyökaluja, joita jokainen voi käyttää helposti työmaalla.

Ramirentin voittama ”Vuoden turvallisuuskampanja” oli yksi kuudesta kategoriasta, jossa Euroopan konevuokrausalan yhtiöt kilpailivat. Lisätietoja ERAn palkinnosta on saatavilla osoitteesta www.erarental.org.

Vantaalla 26.6.2014

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIEDOT:
Magnus Rosén, toimitusjohtaja, Ramirent Oyj, puh. 020 750 200
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja IR puh. 020 750 2859

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on enemmän kuin koneita. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelun ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 647 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 520 työntekijää 302 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.