RAMIRENTIN NORJA -SEGMENTIN JOHTAJA VAIHTUU

RAMIRENT OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.8.2014 klo 09.00

Vantaa, Suomi, 2014-08-14 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Bjørn Larsen, Executive Vice President, Ramirent Norja ja johtoryhmän jäsen on päättänyt jättäytyä pois nykyisestä tehtävästään yhteisellä sopimuksella, mutta jatkaa työskentelyä yhtiössä neuvonantajan roolissa raportoiden suoraan Magnus Rosénille, Ramirent-konsernin toimitusjohtajalle.

Kunnes seuraaja on nimitetty, Magnus Rosén, Ramirent-konsernin toimitusjohtaja tulee toimimaan virkaatekevänä Norjan tytäryhtiön Ramirent AS:n toimitusjohtajana alkaen 14.8.2014.

Bjørn Larsen siirtyi Ramirentille vuonna 2011 ja hän on siitä asti johtanut Ramirentin Norjan toimintoja. ”Vaikka Bjørn jatkaa neuvonantajan roolissa Ramirentilla, haluan käyttää tilaisuutta kiittää Bjørniä hänen arvokkaasta ja sitoutuneesta työstä Norjan toimintojen johdossa. Viimeisen kolmen vuoden aikana Bjørn on työskennellyt ahkerasti yhtenäisen Ramirent-toimintamallin implementoinnin parissa ja johtanut Norjan toimintojen uudelleenjärjestelyjä lisätäkseen konsernin synergioita ja tehokkuutta. Hänellä oli vahva rooli onnistuneen korkealuokkaisten työmaatilojen yritysoston toteutuksessa ja toiminnan integroinnissa Ramirentiin, mikä on tuonut meille vahvan jalansijan öljyteollisuudessa,” sanoo Magnus Rosén.

Vantaalla 14.8.2014

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIEDOT:
Magnus Rosén, toimitusjohtaja, Ramirent Oyj, puh 020 750 2859

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on enemmän kuin koneita. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelun ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 647 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 650 työntekijää 301 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.