Bavarian Nordic afholder telefonkonference i forbindelse med offentliggørelsen af regnskabet for tredje kvartal 2014

KVISTGÅRD, 6. november 2014 - Bavarian Nordic A/S (OMX: BAVA) offentliggør regnskab for tredje kvartal 2014 på torsdag den 13. november 2014.

Samme dag afholder selskabets ledelse en telefonkonference kl. 14.00 dansk tid med henblik på at præsentere delårsregnskabet og besvare eventuelle spørgsmål.

Dial-in numre er:
Danmark: +45 32 72 80 18
UK: +44 (0) 844 571 8957
USA: +1 866 682 8490

Det er muligt at høre en live eller arkiveret webcast af telefonkonferencen samt downloade den tilhørende præsentation på http://bit.ly/1E8hgGt.

Kontakt
Rolf Sass Sørensen, Vice President Investor Relations & Communications. Telefon: +45 61 77 47 43

Om Bavarian Nordic
Bavarian Nordic er et internationalt biotekselskab, der udvikler og producerer cancerimmunterapier og vacciner til forebyggelse af infektionssygdomme. Selskabets førende udviklingsprogrammer er PROSTVAC®, en immunterapikandidat til behandling af fremskreden prostatacancer, som er i afsluttende klinisk fase 3 udvikling og IMVAMUNE®, en ikke-replikerbar koppevaccine, der udvikles og leveres til det amerikanske nationale beredskabslager under en kontrakt med de amerikanske myndigheder. IMVAMUNE er godkendt i Canada samt i den Europæiske Union, hvor den markedsføres under navnet IMVANEX®. Bavarian Nordics aktier er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen under symbolet BAVA (Reuters: BAVA.CO, Bloomberg: BAVA.DC). Selskabet har et sponsoreret ADR-program, som er noteret i USA (OTC) under symbolet BVNRY. For yderligere information, besøg www.bavarian-nordic.com.