Fagron geeft nieuwe aandelen uit

Gereglementeerde informatie
Waregem (België)/Rotterdam (Nederland)1, 5 augustus 2015

Zoals op 4 augustus 2015 is aangekondigd, heeft Fagron het aandelenkapitaal verhoogd door de uitgifte van 444.033 nieuwe aandelen binnen het toegestane kapitaal. De nieuwe aandelen zullen worden aangewend voor de betaling van de earn-out gerelateerd aan de acquisitie van Pharmacy Services (overname in het eerste kwartaal van 2014) in de Verenigde Staten. De 444.033 aandelen zullen worden toegekend aan het huidige management (voormalige eigenaren) van Pharmacy Services. Na de toekenning van de aandelen bezit het management van Pharmacy Services 1,38% van het aandelenkapitaal van Fagron NV.

Vanaf vandaag bedraagt het aantal stemrechtverlenende effecten van Fagron 32.111.827. Het totaal aantal stemrechten (noemer) bedraagt 32.111.827. Het maatschappelijk kapitaal bedraagt € 329.066.194,56.

In het geval van verschillen tussen de Engelse vertaling en het Nederlandse origineel van dit persbericht, zal de laatste prevaleren.

Profiel Fagron
Fagron is een wetenschappelijke farmaceutische R&D-onderneming die gericht is op het optimaliseren en innoveren van gepersonaliseerde farmaceutische zorg. Fagron levert Fagron Specialty Pharma Services, Fagron Trademarks en Fagron Essentials aan apotheken, klinieken en ziekenhuizen in 32 landen wereldwijd.

De Belgische vennootschap Fagron NV is gevestigd in Waregem en is genoteerd aan Euronext Brussels en Euronext Amsterdam. De operationele activiteiten van Fagron worden aangestuurd vanuit de Nederlandse vennootschap Fagron BV. Het hoofdkantoor van Fagron BV is gevestigd in Rotterdam.

Voor meer informatie:

Jan Peeters Marieke Palstra
Chief Financial Officer                     Global Investor Relations Director
Tel. +31 88 331 12 52 Tel. +31 88 331 12 13
jan.peeters@fagron.com marieke.palstra@fagron.com

1 Dit persbericht wordt verstuurd door Fagron NV en Fagron BV

Open onderstaande link voor het persbericht:

Fagron geeft nieuwe aandelen uit