Storaktionærmeddelelse

BoConcept Holding A/S har den 14. august 2015 modtaget meddelelse om, at Viggo Mølholm har reduceret sin indirekte beholdning af aktier i BoConcept Holding A/S ved overdragelse til sønnerne, Kim Mølholm og Allan Mølholm.

Der er nærmere bestemt sket følgende:

Viggo Mølholm har til hver af sønnerne overdraget 42,5% af anpartskapitalen og 0% af stemmerettighederne i BoCon VM ApS, BoCon VM I ApS og BoCon VM II ApS. De tre nævnte selskaber ejer tilsammen 100% af BoConcept Invest ApS, som ejer 240.000 A-aktier og 272.960 B-aktier i BoConcept Holding A/S, svarende til 17,92 % af aktiekapitalen og 53,23 % af stemmerettighederne.

Viggo Mølholm ejer herudover direkte 89.122 B-aktier i BoConcept Holding A/S, svarende til 3,11% af aktiekapitalen og 1,77% af stemmerettighederne.

Kim Mølholm ejer herudover direkte 23.470 B-aktier i BoConcept Holding A/S, svarende til 0,82% af aktiekapitalen og 0,47% af stemmerettighederne.

Allan Mølholm ejer herudover direkte 10.970 B-aktier i BoConcept Holding A/S, svarende til 0,38% af aktiekapitalen og 0,22% af stemmerettighederne.

Det betyder samlet set,

at Viggo Mølholm nu direkte og indirekte ejer 5,8% af aktiekapitalen og 55% af stemmerettighederne i BoConcept Holding A/S,

at Kim Mølholm nu direkte og indirekte ejer 8,43% af aktiekapitalen og 0,47% af stemmerettighederne i BoConcept Holding A/S, og

at Allan Mølholm nu direkte og indirekte ejer 7,99% af aktiekapitalen og 0,22% af stemmerettighederne i BoConcept Holding A/S.

Herning, 14. august 2015

Eventuelle spørgsmål vedr. denne meddelelse kan rettes til Viggo Mølholm på tlf. 7013 1366.

fo140815_7_dk.pdf