Storaktionærmeddelelse

I henhold til Værdipapirhandelsloven §29 skal InterMail A/S meddele, at Ole Møller Hansen pr. dags dato ejer 61.631 stk. aktier i InterMail A/S, svarende til 5,35% af aktierne i InterMail A/S.

InterMail A/S

YDERLIGERE OPLYSNINGER:

N.E. Nielsen, Bestyrelsesformand
Telefon: 42 43 33 43

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssystemer i Norden. Ligeledes er InterMail den største producent på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomheder indenfor den stadigt voksende internethandel.

Selskabsmeddelelse_03-2015-16 Storaktionærmeddelelse.pdf