Ramirent Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2015 on julkaistu

RAMIRENT OYJ YHTIÖTIEDOTE 11.2.2016 klo 18:00

Vantaa, Suomi, 2016-02-11 17:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2015 on julkaistu tänään. Virallinen tilinpäätös, joka sisältää konsernitilinpäätöksen ja emoyhtiön tilinpäätöksen, on liitteenä tässä tiedotteessa PDF-tiedostona. Se on saatavilla samassa muodossa myös osoitteessa www.ramirent.com.

Vuoden 2016 ensimmäisellä neljänneksellä, ennen vuoden 2016 yhtiökokousta, Ramirent julkistaa vuoden 2015 vastuullisuusraportin.

Vantaalla 11.2.2016

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIETOJA:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet
puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

JAKELU:
NASDAQ Helsinki
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2015 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 636 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 654 työntekijää 288 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.

Tilinpaatos_Ramirent_2015_FI_WEB.pdf