Ramirent solmii ensimmäisen puitesopimuksensa JM:n kanssa konevuokrauspalveluiden tarjoamisesta Ruotsissa

RAMIRENT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 6.4.2016 klo 10.00

Vantaa, Suomi, 2016-04-06 09:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent on solminut ensimmäisen puitesopimuksensa JM AB:n kanssa Ruotsissa konevuokrauspalvelujen tarjoamiseksi. Kolmevuotinen sopimus kattaa suurimman osan Ramirentin tuoteryhmistä ja sisältää option jatkolle.

“Olemme erittäin iloisia siitä luottamuksesta, jota JM osoittaa solmiessaan tämän sopimuksen. Olemme innostuneita tulevasta yhteistyöstä, jonka myötä haluamme tarjota JM:lle parasta asiakaspalvelua sekä tukea heitä turvallisten ja tehokkaiden rakennusprojektien läpiviemisessä”, sanoo Jonas Söderkvist, EVP, Ruotsi ja Tanska.

LISÄTIETOJA:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 020 750 2859

JAKELU:
NASDAQ Helsinki
www.ramirent.com

JM on yksi johtavista asumisen ja asuntoalueiden kehittäjistä Pohjoismaissa. Yhtiön toiminnallisena painopisteenä on asuntojen uudistuotanto hyvällä sijainnilla ja keskittyminen kasvuun metropolialueilla sekä yliopistokaupungeissa Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa.

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2015 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 636 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 654 työntekijää 288 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.