Fagron NV: Oproeping buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering

Waregem (België)/Rotterdam (Nederland)1, 1 juni 2016

FAGRON
Naamloze vennootschap die een openbaar beroep op het spaarwezen doet of heeft gedaan
Textielstraat 24, 8790 Waregem, België
BTW BE 0890.535.026
RPR Gent, afdeling Kortrijk

OPROEPING

De raad van bestuur (de Raad van Bestuur) van Fagron NV (de Vennootschap) heeft de eer om de houders van effecten uit te nodigen om de buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering van de Vennootschap bij te wonen, die gehouden zal worden op 1 juli 2016 op het kantoor van notaris Liesbet Degroote te Beneluxpark 13, 8500 Kortrijk, om 14:00 CET (Belgische tijd) of op zulke andere plaats die zal worden aangegeven op die plaats op dat tijdstip, en indien het wettelijk vereiste quorum om geldig te kunnen beraadslagen en stemmen niet wordt bereikt op deze vergadering, om een tweede buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering van de Vennootschap bij te wonen, die gehouden zal worden op 19 juli 2016 op het kantoor van notaris Liesbet Degroote te Beneluxpark 13, 8500 Kortrijk, om 14:00 CET (Belgische tijd) of op zulke andere plaats die zal worden aangegeven op die plaats op dat tijdstip, elke keer met de volgende agenda, met inbegrip van de commentaren van de Raad van Bestuur en van de voorstellen tot besluit.

1 Dit persbericht wordt verstuurd door Fagron NV en Fagron BV.

Open onderstaande link voor het volledige persbericht:

Oproeping buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering