Ramirent laajentaa ja pidentää konevuokraussopimustaan Skanska Maskinin kanssa Ruotsissa

Vantaa, Suomi, 2016-06-17 15:30 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj          Lehdistötiedote         17.6.2016 klo 16.30

Ramirentin ja Skanska Maskinin solmima laajennettu konevuokraussopimus varmistaa koneiden ja laitteiden saatavuuden yhtiöiden asiakkaille Ruotsissa. Sopimuksen myötä molemmat yhtiöt voivat tarjota asiakkailleen enemmän koneita ja laitteita, jotka eivät löydy heidän omasta tuotevalikoimastaan. Yhteistyösopimus on viisivuotinen ja sisältää option sopimuksen jatkumisesta. Yhteistyösopimuksen uudistamisen yhteydessä Ramirent myös myy suurten torninosturien kalustonsa Ruotsissa Skanska Maskinille.

“Olemme erittäin iloisia siitä, että Skanska Maskin on päättänyt pidentää yhteistyösopimustaan Ramirentin kanssa Ruotsissa. Yhteistyömme alkoi Ruotsissa vuonna 2014 ja nyt sitä on edelleen syvennetty. Laajennetun sopimuksen myötä voimme tarjota asiakkaille yhä korkeatasoisempaa palvelua ja vastata asiakkaiden tarpeisiin ilman kompromisseja laadussa tai turvallisuudessa”, sanoo Magnus Rosén, Ramirent-konsernin toimitusjohtaja.

“Yhteissopimuksen myötä haluamme varmistaa joustavan kaluston saatavuuden sekä parantaa tehokuutta rakennustyömaillamme ”, sanoo Henrik Johansson, Skanska Maskin AB:n toimitusjohtaja.

Laajennetun konevuokraussopimuksen yhteydessä Skanska Maskin on myös ostanut Ramirentin suurten torninostureiden kaluston Ruotsissa ja yhtiö tulee liittämään torninosturit omaan kalustoonsa. Nosturit ovat myös Ramirentin asiakkaiden vuokrattavissa markkinaehdoin. Suurten torninostureiden myynnin arvoa ei julkisteta.

LISÄTIEDOT:
Magnus Rosén, toimitusjohtaja, puh. + 46 8 624 9503

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2015 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 636 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 685 työntekijää 284 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.