Evli Pankki julkaisee tammi-kesäkuun 2016 osavuosikatsauksen 13.7.2016

EVLI PANKKI OYJ PÖRSSITIEDOTE 6.7.2016 klo 13.00

Evli Pankki julkaisee tammi-kesäkuun 2016 osavuosikatsauksen 13.7.2016

Evli Pankki Oyj julkaisee tammi-kesäkuun 2016 osavuosikatsauksen keskiviikkona 13.7.2016 noin kello 19.00. Katsaus on saatavilla julkaisun jälkeen yhtiön verkkosivuilla www.evli.com.

Kutsu sijoittaja- ja analyytikkotilaisuuteen

Toimitusjohtaja Maunu Lehtimäki ja talousjohtaja Juho Mikola esittelevät tulosta sijoittajille ja analyytikoille Evli Pankissa (Aleksanterinkatu 19 A, 4 krs., Helsinki) torstaina 14.7. klo 9.00 alkaen. Tilaisuus pidetään suomeksi. Englanninkielinen esittelyaineisto on nähtävissä osoitteessa www.evli.com tilaisuuden jälkeen. Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan ennakkoon sähköpostitse communications@evli.com.

Tervetuloa!

EVLI PANKKI OYJ

Lisätietoja:

Sari Paronen, IR-päällikkö, Viestintä, Evli Pankki Oyj, p. (09) 4766 9515, sari.paronen@evli.com

Evli lyhyesti:

Evli on sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki, joka auttaa yksityishenkilöitä ja yhteisöjä kasvattamaan varallisuuttaan. Yhtiö tarjoaa varainhoitopalveluita, erilaisia pääomamarkkinoihin liittyviä palveluita, kuten osake- ja muiden sijoitustuotteiden välitystä, markkinatakausta ja sijoitustutkimusta, sekä Corporate Finance -palveluita.

Jakelu:
Nasdaq Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet, www.evli.com