Tunnetut sijoitusammattilaiset vahvistamaan Evlin sijoitustuotemyyntiä

EVLI PANKKI OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 22.8.2016 KLO 11.15

Evli Pankin Pääomamarkkinat-yksikkö panostaa sijoitustuotemyynnin kasvuun palkkaamalla kaksi markkinoilla hyvin tunnettua sijoitusammattilaista, Johannes Asujan ja Markku Reinikaisen.

Johannes Asuja, joka on aiemmin toiminut Markets-toimintojen maajohtajana ja Markku Reinikainen, jolla on pitkä kokemus strukturoiduista sijoitustuotteista ja myynnin kehittämisestä, vastaavat kasvuhankkeen toteutuksesta.

- Osana strategiaansa Evlin Pääomamarkkinat hakee kasvua uusilta liiketoiminta-alueilta ja asiakasryhmistä. Olen erityisen iloinen, että saamme joukkoomme näin kokeneita ammattilaisia johtamaan tätä tärkeää hanketta, Pääomamarkkinat-yksikön johtaja Panu Jousimies sanoo.

Asuja ja Reinikainen aloittavat työnsä Evlissä 22. elokuuta 2016.

Lisätietoja:

Panu Jousimies, johtaja, Pääomamarkkinat, Evli Pankki Oyj, p. (09) 4766 9109

Evli lyhyesti:

Evli on sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki, joka auttaa yksityishenkilöitä ja yhteisöjä kasvattamaan varallisuuttaan. Yhtiö tarjoaa varainhoitopalveluita, erilaisia pääomamarkkinoihin liittyviä palveluita, kuten osake- ja muiden sijoitustuotteiden välitystä, markkinatakausta ja sijoitustutkimusta, sekä Corporate Finance -palveluita.

Jakelu:
Keskeiset tiedotusvälineet, www.evli.com