Evli Alexander Management Oy laajentaa asiakaskuntaansa ostamalla Equatex Finland Oy:n osakekannan

EVLI ALEXANDER MANAGEMENT OY LEHDISTÖTIEDOTE 16.9.2016 KLO 13.30

Evli Alexander Management Oy laajentaa asiakaskuntaansa ostamalla Equatex Finland Oy:n koko osakekannan. Samalla yhtiö lanseeraa uuden nimen, Evli Awards Management Oy (EAM).

Evli Alexander Management Oy (EAM) ja Equatex Norway AS ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jolla EAM ostaa Equatex Finland Oy:n tämän norjalaiselta emoyhtiöltä. Kaupan myötä Equatex Finland Oy:sta tulee EAM:n kokonaan omistama tytäryhtiö. Samalla Evli Alexander Management Oy muuttaa nimensä Evli Awards Management Oy:ksi säilyttäen näin vakiintuneen EAM-brändin.

Uusi Evli Awards Management Oy jatkaa toimintaansa normaalisti, mutta yhä vahvempana palveluntarjoajana Equatex Finland Oy:n tieto-taidon yhdistyessä sen asiantuntemukseen ja kannustinjärjestelmiin liittyvien palvelujen keskittyessä Evli-konsernin sateenvarjon alle.

Kaupan myötä EAM on markkinajohtaja, joka tarjoaa erikoispalvelua paikallisella tieto-taidolla suomalaisille yhtiöille. EAM tarjoaa myös globaalia online-tarjontaa yhtiöiden työntekijöille ympäri maailmaa Incentive-portaalinsa kautta.

- Equatex on tehnyt strategisen päätöksen lähteä Suomen markkinoilta. Siirtämällä liiketoiminnan EAM:lle, olemme vakuuttuneita että asiakkaamme kokevat positiivisen migraation sekä palvelujatkumon uuden palvelutarjoajan kanssa, sanoo Finn L. Dahl, Equatex Nordicin johtaja.

Uusi Evli Awards Management keskittyy tarjoamaan osakekannustimien hallinnointipalveluita Suomessa. Yhtiön  näköpiirissä on yhä kasvava yhteistyö Evli Pankin säilytys-, välitys ja varainhoitoliiketoimintojen kanssa, mikä on jatkumoa Evlin kesäkuussa 2016 toteuttamasta 100 prosentin omistusosuuden hankinnasta. EAM on luottavainen uudesta IT-toimintojen tasosta ja järjestelmäkehityksestä, jonka myötä yhtiö voi tarjota yhä parempaa palvelua ja toiminnallisuutta niin yritysasiakkaille kuin osakejärjestelmien osallistujille.

- EAM on ylpeä voidessaan tarjota jatkuvuutta palveluissa entisille Equatex Finlandin asiakkaille - mikä on osaltaan varmistettu Anna Ainesjärven, Equatex Finlandin maajohtajan, siirtymisellä EAM:ään - joko nykyisin ehdoin samalla palvelutasolla, tai laajennettuna tarpeen mukaan, sanoo Pertti Helaniemi, Evli Awards Management Oy:n toimitusjohtaja.

Lisätietoja:

Pertti Helaniemi, toimitusjohtaja, Evli Awards Management Oy, p. (09) 4766 9421
Petri Pehkonen, Liiketoimintajohtaja, Evli Awards Management Oy, p. (09) 4766 9425

Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet